יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

חתונות קטנות- הדרך הגדולה להתחתן


חתונות קטנות- מתי בפעם האחרונה היית בחתונה גדולה?

בעבר, רבים חשבו כי במידה והם עונים על הקטגוריה של חתונות קטנות, הם צריכים להתפשר והחתונה שלהם תהיה הרבה יותר יוקרתית ומפוארת מאשר חתונה גדולה,
דבר שאינו נכון כלל וכלל, בייחוד אם פונים אל מקום מקצועי לעריכת חתונות מסוג זה, 



חתונה קטנה יכולה להיות הרבה יותר אינטימית ומיוחדת מחתונה גדולה וניתן לכלול בה מרכיבים אשר יהפכו אותה להרבה יותר מרשימה וחתונה שתעניק לאורחים המשתתפים בה חוויה בלתי נשכחת. לכן, אם אתם עומדים לחגוג חתונה מסוג זה, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להפוך אותה לחתונה שאתם, והאורחים שלכם, לא תשכחו לעולם:
  • ·         בניית קונספט ייחודי – בעת קיום חתונה קטנה יש לכם יותר מקום לבניית קונספט ייחודי שיאפיין את האירוע שלכם, קונספט שבשל מספר האורחים הקטן יחסית באירוע, יבחינו בו ויבדיל את האירוע מאירועים אחרים. לכן כדאי לחשוב על קונספט מיוחד אשר תואם את הסגנון האישי שלכם והאופי שלכם ויהפוך את האירוע לכזה שמותאם במיוחד עבורכם.
  • ·         בחירה נכונה של תפריט – חשוב לבחור במקום מיוחד לחגיגת חתונות קטנות אשר מציע תפריט עשיר ואיכותי במיוחד. במקום כמו מתחם האירועים B4 תוכלו לקיים חתונה תוך התאמה של התפריט אל הקונספט של האירוע ואל הטעם האישי שלכם ושל האורחים שלכם, מה שיכול להפוך את האירוע למרשים ומיוחד יותר.
  • ·         תכנית שתיתן ערך מוסף – ברגע שחוגגים חתונות קטנות למעשה חוגגים אירוע בצורה אינטימית יותר, שסביר להניח שהמשתתפים בו הם רק בני משפחה וחברים קרובים מאוד. לכן, באירועים מסוג זה ניתן להעשיר את האירוע בעזרת תוספת אישית כמו מצגת, סרטון, קטע קריאה או כל תכנית אמנותית שיכולה להעניק ערך מוסף לחתונה ולהעניק לאורחים בה חוויה ייחודית.
חתונה קטנה
חתונות קטנות - B4 אירועים בשרון


לסיכום, הדרך לחגוג חתונה קטנה בצורה טובה ומוצלחת היא פשוטה – לנצל את העובדה שמדובר באירוע מצומצם לטובתכם. העובדה שלאירוע שלכם יגיעו רק בני משפחה וחברים קרובים יכולה לאפשר לכם לקיים אירוע הרבה יותר אינטימי ובעל מאפיינים אישיים יותר אשר יהפכו אותו להרבה יותר מיוחד והרבה יותר מרשים עבור כולם.


מצפים לראותכם! בקרו באתר www.b4venue.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה